Google PlusFacebookTwitter

Składarka – słowniczek biurowy

dodano przez dn. Gru 23, 2015 w Zarządzanie korespondencją |

Maciej Ziemski Share On GoogleShare On FacebookShare On Twitter

Jak złożyć estetycznie, równo i szybko setki a nawet tysiące dokumentów do wysyłki? W codziennej pracy biurowej pomaga składarka: urządzenie, które automatycznie składa dokumenty.

Dobrze znany problem związany z obsługą korespondencji: stos dokumentów, które trzeba ładnie złożyć i zapakować do kopert. Pierwszym problemem jest równe złożenie dokumentu, tak żeby korespondencja wyglądała estetycznie. Równo złożone arkusze papier, bez zagnieceń. Problemem jest też czas – o ile wysyłka kilku przesyłek dziennie nie stanowi problemu, ale przygotowanie kilkuset dokumentów może sparaliżować pracę biura.

W przypadku obsługi korespondencji w biurze na rynku są już dostępne nowoczesne narzędzia, które pozwalają na jej szybkie przygotowanie. Składarki to urządzenia, które szybko i sprawnie przygotowują dokumenty do wysłania. Oszczędzają czas, a ich obsługa wymaga minimalnego nakładu pracy, w przeciwieństwie do ręcznego składania korespondencji.

Arcus posiada w ofercie składarki firmy Pitney Bowes. Klienci mniej zaznajomieni z technologią pytają nas czasami o składaczki, składownice czy zaginarki. Prawidłowa nazwa urządzenia składającego dokumenty to składarka.

Składarki Pitney Bowes potrafią złożyć papier o różnych rozmiarach i gramaturze. Składarki FD80 i FD90 to urządzenia o kompaktowych wymiarach, które pozwalają wyeliminować ręczne składanie dokumentów.

Aby usprawnić proces zarządzania korespondencją w biurze warto wdrożyć nowoczesne narzędzia: nie tylko składarki, ale również otwieraczki, adresarki i kopertownice.