Google PlusFacebookTwitter

Aplikacje na miarę potrzeb, czyli jak zarządzać procesem drukowania

dodano przez dn. Kwi 25, 2018 w Optymalizacja procesów, Poszukiwanie oszczędności w firmie, Zarządzanie dokumentem |

Share On GoogleShare On FacebookShare On Twitter

Jak możemy przeczytać na stronach internetowych dziennika Rzeczpospolita systemy przetwarzania dokumentów przestały być wykorzystywane wyłącznie w obszarze podstawowych procesów drukowania, skanowania czy kopiowania. W artykule opublikowanym na  rp.pl „Na miarę potrzeb” możemy przeczytać, jak ważny jest wybór optymalnego dla danej organizacji oprogramowania wspierającego proces przetwarzania dokumentów. W dobie walki o miano lidera swojej branży nowoczesne i dynamiczne firmy oczekują nowych funkcjonalności w tym obszarze.

Coraz większym zainteresowaniem cieszą się rozwiązania dostosowujące system przetwarzania dokumentów do specyfiki pracy danej organizacji, w czym niezwykle pomocne okazują się aplikacje oferowane przez Arcus S.A. Dzięki nim użytkownicy zyskują dostęp do często zaawansowanych informacji, mogą w pełni dysponować obszarem bezpieczeństwa oraz precyzyjnie kontrolować koszty. Aplikacje pozwalają w sposób prosty i komfortowy zarządzać środowiskiem druku oraz wspierać przepływ i przetwarzanie dokumentów w formie elektronicznej.

Wśród dostępnych na rynku rozwiązań wskazać można unikalny, mocno rozbudowany system serwerowy dedykowany do kompleksowego zarządzania całym procesem przetwarzania dokumentów, czyli aplikację MyQ, ale również systemy dedykowane poszczególnym branżom: administracji, edukacji czy sektorowi medycznemu.

Nie brakuje aplikacji przygotowanych z myślą o wygodnym i komfortowym drukowaniu, czego przykładem jest MyPanel. Umożliwia on zdalną obsługą urządzeń Kyocery poprzez tablet, smartfon lub sieć Wi-Fi dzięki czemu użytkownik może zdalnie kopiować, skanować, wysyłać dokumenty oraz drukować ze swojej skrzynki.

Z kolei aplikacja Skanner Vision jest wyjątkowym narzędziem w przetwarzaniu dokumentów w formie elektronicznej. System przechwytuje dokumenty otrzymane mailem lub zeskanowane za pomocą urządzenia wielofunkcyjnego, pozwala na ich odczytanie dzięki OCR oraz wysłanie np. do systemu księgowego. Jednocześnie system zapewnia uzyskanie wersji edytowalnej materiałów.

Więcej na temat wyżej wymienionych i innych polecanych przez ekspertów Arcusa aplikacji w dodatku „ABC nowoczesnych technologii” oraz na stronie www.rp.pl